Jadrnica Generali z ekipo in krmarjem Samom Žvanom iz JD Mariborčanka je ubranila naslov najhitrejše jadrnice na 78. Viški regati. V petek med Splitom in Visom in v nedeljo na povratku se je s pomanjkanjem vetra borilo 154 jadrnic.
Na startu prve etape pred splitskim Sustipanom je jadralce pričakal burin do 8 vozlov moči, ki pa je hitro ugasnil. V navidezno boljšem položaju so bile takrat jadrnice, ki so se odločile za plovbo proti Splitskim vratom po desni strani regatnega polja; sestrski Molo longo Tutta Trieste in Toto Travel Tutta Trieste, Scorpio, Mareus 3, Stravaganza … Vendar se je hitro izkazalo, da so se pravilno odločili jadralci na levi strani, saj je maestral najprej zapihal ob Braču. Tako sta floto mimo otočka Mrduje vodila oba TP52 Polet Furioso in Generali, sledili sta jadrnici Fatamorgana in Dubrovnik. Vse posadke na desni strani regatnega polja so zaradi napačne taktične odločitve izpadle iz borbe za najboljše uvrstitve. Skozi Splitska vrata je Generali prevzel vodstvo, maestral se je krepil vse do okrog 12 vozlov moči in v boju za etapno zmago je ob Mariborčanih ostal le še splitski Polet Furioso. Z nekaj spretnejšim jadranjem in več sreče pred ciljem je slednji s pičlimi osmimi sekundami naskoka osvojil prvo etapo. Sledila je jadrnica Generali, na tretjem mestu pa s skoraj sedmimi minutami zaostanka Fatamorgana. Od jadrnic, ki so se odločile za napačno stran regatnega polja, je bila najboljša Stravaganza, ki je zaostala za 23 minut! Odlično prvo mesto v konkurenci potovalnih jadrnic si je prijadrala slovenska posadka skiperja Matjaža Strdina na njegovi jadrnici Silhuette (First 53).
Druga etapa v nedeljo je potekala v še slabših vetrovnih razmerah. Na startu ob otočku Host pred Visom je ob 9. uri pihal lokalni jugozahodnik 4 do 5 vozlov moči. Napoved je obetal brezvetrje in kasneje razvoj šibkega maestrala. Po dobrih dveh miljah oddaljenosti od Visa se je uresničila. Flota je priplula do brezvetrja oziroma do pasov zelo šibkega burina ne močnejšega od treh, štirih vozlov. Znova se je razdelila na dve skupini. Številčnejša skupina se je odločila za jadranje v levo, proti severu. Od najhitrejših jadrnic so v to smer plule Mareus 3, Toto Travel Tutta Trieste, Polet Furioso in Scorpio. Drugačno taktiko so ubrale posadke Stravaganze, Fatamorgane, Molo Longa Tutte Trieste in Dubrovnika. Njihov kurs je bil Hvar oziroma Paklinski otoki. Jadrnica Generali je po boljšem startu od Poleta Furiosa, ki je po prvi etapi imel osem sekund prednosti, najprej kontrolirala svojo pozicijo proti njim in jadrala bolj v sredini regatnega polja, nato pa se odločila v skladu s taktiko sprejeto pred startom in zajadrala proti Paklinskim otokom. Ta odločitev se je pokazala za pravilno. Termični veter se je najprej razvil ob obali Paklinskih otokov in Hvara. Tako so jadrnice, ki so se odločile za ekstremno desno stran regatnega polja, prve zajadrale v svežem maestralu. V Splitska vrata je na čelu flote prijadrala Stravaganza, za njo bok ob boku Fatamorgana in Molo Longo Tutta Trieste, sledile so jadrnice Paula, Dubrovnik in Generali. Končna odločitev o zmagovalcu še zdaleč ni bila jasna, saj je Stravaganza nadoknadila 18 minut zaostanka iz prvega plova in se je Generaliju približala na manj kot pet minut. Petkov zmagovalec Polet Furioso je izpadel iz borbe, do Splitskih vrat je zaostal že več kot uro. Do severnega rta Brača je nato posadka Generalija odjadrala najboljše in do cilja pred Splitom zmanjšala prednost Stravaganze, ki je zmagala v drugi etapi, na 15 minut. Druga je ciljno črto prečila Molo Longo Tutta Trieste, tretja pa Generali. Posadka Sama Žvana je tako s seštevkom časov jadranja obeh etap obranila naslov najhitrejše jadrnice Viške regate, na drugem mestu je z zaostankom dobrih osem minut končala Stravaganza, na tretjem pa Fatamorgana.
Med 17 jadrnicami, ki so nastopale po sistemu korigiranega časa ORC je slavila posadka JD Orsan iz Dubrovnika s krmarjem Denisom Vukasom na jadrnici Dubrovnik pred Green Pepperjem Bruna Gašpića in tretjeuvrščeno Coral Vll Željka Simićića. Slovenska posadka Matjaža Strdina na jadrnici Sihuette je na koncu osvojila drugo mesto med potovalnimi jadrnicami.